חיפוש
   חיפוש
מוצרים
DANEL Financial Core
מעקב חברות
מזכיר חברה
שירות ותמיכה  >>  Support And Training

Support And Training


חברת דנ-אל מספקת ללקוחתיה את שירותי התמיכה והתחזוקה הבאים :

דנ-אל מפעילה Help Desk - מוקד טלפוני לתמיכה רצופה במשתמשים להפעלת התוכנה ע"י מומחי דנ-אל, בימים א'-ה', בין השעות 09:00-18:00, ולמעט בימי חג ומועדי ישראל.

כל הפניות מתבצעות באמצעות מערכת רישום ממוחשב של קריאות השירות במרכז התמיכה של דנ-אל.

הדרכות מרוכזות מתבצעות במשרדי דנאל, מועדי ההדרכות מפורסמות באתר החברה.

עדכונים ושדרוגים של התוכנה - דנ-אל תנפיק מהדורות חדשות של התוכנה לפחות אחת לשנה. דנ-אל תציע ללקוח לעדכן את גרסת התוכנה שרכש הלקוח ו/או לשדרגה בכל פעם אשר תצא לאור גרסה ו/או שדרוג לתוכנה שרכש.

תיעוד ומסמכים – דנ-אל תספק ללקוח מעת לעת מדריך למשתמש בתוכנה ככל שמדריך כנ"ל יסופק לכלל לקוחותיה.

זמני טיפול בתקלות (SLA):

תקלה קריטית – תחילת טיפול בתוך 4 שעות ממועד קבלת קריאת השירות ב- Help Desk במהלך שעות הפעילות ובתוך 24 שעות לאחר שעות הפעילות. דנאל מתחייבת לפעול כמיטב יכולתה לתיקון התקלה במהירות האפשרית.

תקלה רגילה – במהירות האפשרית אך בכל מקרה לא יאוחר מתחילת טיפול בתוך 24 שעות ממועד קבלת קריאת השירות ב- Help Desk.

ניתן לקבל שירותי תמיכה ותחזוקה V.I.P - לפרטים לחץ כאן.

ליצירת קשר עם מוקד התמיכה ניתן לפנות בטלפון: 09-9544015



סידיטק - בניית אתרים Signed by  
  מפת האתר | עמוד הבית | טלפון: 09-9544015 | צרו קשר